Call senter 2018-06-26T07:24:57+00:00

Call senter

– et kontaktsenter for all kommunikasjon

Mange bedrifter ønsker et system som håndterer alle typer henvendelser til virksomheten. En løsning som ivaretar funksjonene til et sentralbord og/ eller kundesenter. Med et kontaktsenter smelter alle typer henvendelser sammen og blir ivaretatt uansett hvilken type kanal den kommer fra; telefon, e-post, chat, web eller et personlig oppmøte.

Høy servicegrad

Tedako leverer systemer som hjelper din bedrift med å oppnå høy servicegrad. Med et kontaktsenter blir deres tilgjengelighet overfor sluttkundene virkelig tatt på alvor. Kunder og publikum får kun ett telefonnummer å forholde seg til. De som tar i mot henvendelsene har ett grensesnitt og kan fortsatt håndtere tradisjonelle sentralbordfunksjoner, som blant annet sette over, tilbake anrop, fraværsmarkering ol.

Tedako har avtale med de beste leverandørene i markedet slik at vi kan levere løsninger tilpasset deres bedrift. Vi tilbyr drift-, support- og responsavtaler til din bedrift på telefoni-, data- og nettverksløsninger. Fra vårt kundesenter kan våre teknikere fjerndrifte telefonsystemer på en sikker og effektiv måte. En avtale med Tedako kan skreddersys slik at den er tilpasset din bedrifts krav til oppe-tid og driftssikkerhet.

Kan et kontaktsenter være løsning for din bedrift? Ta kontakt med oss for mer informasjon.

KONTAKT OSS
< !--START Trio Webcommunication SCRIPT-- >